Er kon niets beter aan de samenwerking
Geert De Meyer van het grafisch agentschap Bravoure Look&Feel ging online op zoek naar een copywriter. Google leidde hem naar Schrijf.be. Hij besloot de samenwerking te wagen. En kreeg er geen spijt van.
Geert van Bravoure Look&Feel vroeg een offerte voor een redactioneel artikel over particuliere windturbines. Zijn briefing? ‘Carte blanche’, stond er in zijn e-mail. Intrigerend! Dus gaf onze copywriter hem een belletje voor wat meer informatie.
Professionele eerste indruk
Geert: "Dat eerste contact was heel professioneel. Net zoals de verdere communicatie. En dat geldt ook voor de website: je vindt er veel informatie, en ze straalt ook professionalisme uit. Zo’n goede eerste stap boezemt vertrouwen in."
Wie heb ik aan de lijn?
Geert tekende de bestelbon, en de Schrijf.be-copywriter ging aan de slag. Ze mocht haar journalistieke ervaring bovenhalen, en de opbouw van het artikel helemaal zelf bepalen. Ook de research nam ze volledig voor haar rekening. Maar om zeker het soort tekst af te leveren dat de klant verwachtte, trok ze Geert af en toe aan zijn mouw.
Geert: "De samenwerking verliep heel vlot. De mensen van Schrijf.be nemen al gauw even de telefoon om te finetunen. En zo krijg je een prima eindresultaat. Dat is het enige wat telt voor mij."
Benieuwd naar de blog
Een tevreden klant dus. En een nieuwsgierige. Geert: "Ik wil sowieso altijd weten wie er voor mij een opdracht realiseert. Dus neusde ik wat rond op de site van Schrijf.be, en kwam ik zo terecht op de blog. Die neologismen vond ik best leuk!"
En wat kon er beter aan de samenwerking? "Euh … niets hoor. Gewoon dit niveau aanhouden. En of ik ooit nog eens met Schrijf.be samenwerk? Ongetwijfeld!"